L.1 |
58.00 |
NAPIĘCIE |
200 |
NAPIĘCIE |
200 V |
O.D.1 |
2.70 |
L.1 |
63.20 |
NAPIĘCIE |
200 |
NATĘŻENIE |
2.5 |
O.D.1 |
3.80 |
ILE AMPERÓW |
3:00 MA |
L.1 |
63.60 |
NAPIĘCIE |
200 |
NAPIĘCIE |
200 V |
NATĘŻENIE |
3 |
O.D.1 |
5.20 |
ILE AMPERÓW |
35A |
L.1 |
1.4DIAĂ—23L |
NAPIĘCIE |
330 |
NAPIĘCIE |
330 V |
NATĘŻENIE |
35 |
O.D.1 |
12.77(1/2€Ť)OD |
ILE AMPERÓW |
50A |
L.1 |
20.50 |
NAPIĘCIE |
330 |
NAPIĘCIE |
330 V |
NATĘŻENIE |
50 |
O.D.1 |
12.90 |
L.1 |
20.20 |
NAPIĘCIE |
45 |
NATĘŻENIE |
35 |
O.D.1 |
12.80 |
ILE AMPERÓW |
50A |
L.1 |
20.00 |
NAPIĘCIE |
45 |
NAPIĘCIE |
45 V |
NATĘŻENIE |
50 |
O.D.1 |
12.80 |
ILE AMPERÓW |
35A |
L.1 |
20.60 |
NAPIĘCIE |
32 |
NAPIĘCIE |
32 V |
NATĘŻENIE |
35 |
O.D.1 |
12.90 |
ILE AMPERÓW |
50A |
L.1 |
20.00 |
NAPIĘCIE |
32 |
NAPIĘCIE |
32 V |
NATĘŻENIE |
50 |
O.D.1 |
12.80 |
L.1 |
20.00 |
NAPIĘCIE |
32 |
NATĘŻENIE |
50 |
O.D.1 |
12.80 |
L.1 |
20.00 |
NAPIĘCIE |
32 |
NATĘŻENIE |
60 |
O.D.1 |
12.80 |
L.1 |
20.30 |
NAPIĘCIE |
32 |
NATĘŻENIE |
60 |
O.D.1 |
12.80 |
L.1 |
26.00 |
NAPIĘCIE |
330 |
NATĘŻENIE |
50 |
O.D.1 |
12.80 |
L.1 |
11.80 |
NAPIĘCIE |
330 |
NATĘŻENIE |
60 |
O.D.1 |
12.80 |
L.1 |
16.00 |
NAPIĘCIE |
330 |
NATĘŻENIE |
25 |
O.D.1 |
11.00 |
ILE AMPERÓW |
25A |
L.1 |
18.70 |
NAPIĘCIE |
330 |
NAPIĘCIE |
330 V |
NATĘŻENIE |
25 |
O.D.1 |
12.70 |
ILE AMPERÓW |
35A |
L.1 |
17.00 |
NAPIĘCIE |
330 |
NAPIĘCIE |
330 V |
NATĘŻENIE |
35 |
O.D.1 |
12.80 |
ILE AMPERÓW |
50A |
L.1 |
15.60 |
NAPIĘCIE |
330 |
NAPIĘCIE |
330 V |
NATĘŻENIE |
50 |
O.D.1 |
12.80 |
L.1 |
13.30 |
NAPIĘCIE |
330 |
NATĘŻENIE |
25 |
O.D.1 |
12.80 |
L.1 |
11.20 |
NAPIĘCIE |
330 |
NATĘŻENIE |
35 |
O.D.1 |
12.80 |
ILE AMPERÓW |
35A |
L.1 |
14.20 |
NAPIĘCIE |
330 |
NAPIĘCIE |
330 V |
NATĘŻENIE |
35 |
O.D.1 |
13.00 |
L.1 |
53.00 |
NAPIĘCIE |
330 |
NATĘŻENIE |
50 |
O.D.1 |
12.80 |
L.1 |
51.00 |
NAPIĘCIE |
330 |
NATĘŻENIE |
35 |
O.D.1 |
12.70 |